سونوم چطوره اساتید؟

تصویر
۵ پاسخ

مرسی گلم بابت درخواستت😘

رفتی طباطبایی؟

کیست داری باید دو ماه دارو مصرف کنی فولیکول داشتی آزاد نشده مونده کیست شده خوش خیم هستش با مصرف دارو دو ماهه شایدم کمتر خوب میشب

ضخامت زیاده

کیستم داری فولیکول غالب نداری

عزیزم واژینال رفتی یا شکمی؟

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

آیلین🎀🤍 آیلین🎀🤍 قصد بارداری
مامان آینده🌸 مامان آینده🌸 قصد بارداری
مامان دو جوجه 🥰🩵🩵 مامان دو جوجه 🥰🩵🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
فائزه فائزه قصد بارداری
پریسا پریسا قصد بارداری
ayhan ayhan قصد بارداری
مامان فرفری مامان فرفری قصد بارداری
مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی
مائده مائده قصد بارداری
مامان فندوق کوچولو🩵 مامان فندوق کوچولو🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
دوقلو آینده دوقلو آینده قصد بارداری
انتظار😥 انتظار😥 قصد بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته هشتم بارداری