دوستان سونوم چطوره

تصویر
۵ پاسخ

آمپول آزادسازی دارم امشب بزنم

در تخمدان راست یک کیست داری پیاده روی کن
روغن سیاهدانه به زیر شکمت بزن

یکی از فولیکولات کیست شده اونی که ۳۰هس بقیش هم زیر ۱۲

یکم فولیکول هات کمه و کوچیکه

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فرفری مامان فرفری قصد بارداری
مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی
دوقلو آینده دوقلو آینده قصد بارداری
انتظار😥 انتظار😥 قصد بارداری
آیلین🎀🤍 آیلین🎀🤍 قصد بارداری
مامان آینده🌸 مامان آینده🌸 قصد بارداری
مامان دو جوجه 🥰🩵🩵 مامان دو جوجه 🥰🩵🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
sa💚 sa💚 قصد بارداری
فائزه فائزه قصد بارداری
ayhan ayhan قصد بارداری
مائده مائده قصد بارداری
مامان فندوق کوچولو🩵 مامان فندوق کوچولو🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته هشتم بارداری