دخترا سونوم چطوره؟

تصویر
۱۱ پاسخ

ضخامت پایین و تنبلی تخمدان

چرا تازگیا همه مبتلا به تنبلی و پلی کیستیک

انشاالله دامنت سبز بشه دختر زیبا 😍😍😍🤲🤲🤲🤲

بله عزیزدلم،، صدرصد بیشترمیشه،، فولیکول غالب نداری چون پریود بودی،، کمی تنبلی داری که بادارو رفع میشه وتحریک تخمدان بهت میدن انشالله،،، مشکل خاصی نداری عزیزدلم

عزیزم موقع پریودی رفتی ضخامت کمه چون خون ریزی و فولی بعد پریود رشد میکنه خوب عزیز نگران نباش

فولیکول نداری تنبلی تخمدان داری بهت دارومیده فعال میشن

عزیزم اگ دوست داری زود بچه داری بشی تحت نظر دکتر محتسبی باش تو چهار راه طالقانی حرف ندار
مطمنم زود جواب پیگیری

ضخامت اندمتر هم حداقل هشت تا ده خوبه برا لانه گزینی مال شما سه

زیاد خوب نیست نمیخام ناامیدت کنم تنبلی تخمدان داری چون فولیکول غالب نداری برا تخمک گذاری تحت نظر باش ایشالله باردار بشی ماه بعد

فولیکول غالب نداری
تنبلی هم داری

جوابش خوبه فقط فولیکول نداری...
چند روز بعد پریودی رفتی سونو؟

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

آیلین🎀🤍 آیلین🎀🤍 قصد بارداری
مامان دو جوجه 🥰🩵🩵 مامان دو جوجه 🥰🩵🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
sa💚 sa💚 قصد بارداری
فائزه فائزه قصد بارداری
پریسا پریسا قصد بارداری
ayhan ayhan قصد بارداری
مامان فرفری مامان فرفری قصد بارداری
مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی
مائده مائده قصد بارداری
مامان فندوق کوچولو🩵 مامان فندوق کوچولو🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
دوقلو آینده دوقلو آینده قصد بارداری
انتظار😥 انتظار😥 قصد بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته هشتم بارداری