دخترا امروز روز 12 پریودی هستم
سونوم چطوره

تصویر
۱۴ پاسخ

فولیکول داری عالی

فولی داری انشالله این ماه بارداذمیشی 😍

عالین فولیکولات آزادسازی بزن

عالیه همه چی انشالله این ماه مثبت میشی

خیلی خوبه عزیزم

عالیه عزیزم

هزینش چقدر شد؟

عالیه عزیزم

عالیه دوتا امپول hcjهم بزن انشالا باردار میشی

عالیه حتما باردار میشی

عالیه

عالیه عزیزم ازاد سازی نداد دکتر

دارو مصرف کردی

عالیه عزیزم انشاالله باردار میشی این ماه

سوال های مرتبط

مامان آینده🌸 مامان آینده🌸 قصد بارداری
انتظار😥 انتظار😥 قصد بارداری
دوقلو آینده دوقلو آینده قصد بارداری
آیلین🎀🤍 آیلین🎀🤍 قصد بارداری
مامان دو جوجه 🥰🩵🩵 مامان دو جوجه 🥰🩵🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
sa💚 sa💚 قصد بارداری
فائزه فائزه قصد بارداری
پریسا پریسا قصد بارداری
ayhan ayhan قصد بارداری
مامان فرفری مامان فرفری قصد بارداری
مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی