سلام ببینید چطوره سونوم

تصویر
۵ پاسخ

خوبه فقط تنبلی داری.کیست نایوتین چیزی نیست خیلیا دارن

کیست داری

احتمال پلی کیستیک بودن یا تنبلی تخمدان داده ولی گفته باید آزمایش هورمونی بدی که کامل مشخص بشه کیست نابوتن هم داری که چیز مهمی نیست

و یه چیزی درباره فولیکولات گفته که من نفهمیدمش
ایشالله که چیز مهمی نیست

کیست داری فک کنم

سوال های مرتبط

مامان دو جوجه 🥰🩵🩵 مامان دو جوجه 🥰🩵🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فرفری مامان فرفری قصد بارداری
مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی
مائده مائده قصد بارداری
مامان فندوق کوچولو🩵 مامان فندوق کوچولو🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
انتظار😥 انتظار😥 قصد بارداری
آیلین🎀🤍 آیلین🎀🤍 قصد بارداری
مامان آینده🌸 مامان آینده🌸 قصد بارداری
sa💚 sa💚 قصد بارداری
فائزه فائزه قصد بارداری
پریسا پریسا قصد بارداری
مامان هیراد🩵 مامان هیراد🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری