۴ پاسخ

چجوری میخرین؟

آره میشه هر شیری بخواهی بگیری

شیرخشک درمانی و نمیشه چون تو سیستم ثبت میکنن و سهمیه داره بچه

اره میشه. من سر دخترم گرفتم کدملی رو از دو نفر

سوال های مرتبط