کیا شنبه نوبت سزارین دارن؟😬

۶ پاسخ

سلام عزیزم شما با کتایون گلدوزیان بودین؟

من دارم🥲

کدوم بیمارستان میری انشالله

من البته هفته بدتر

خوشبحالت🥺من که تا زایمان کنم از اسنرس تکون نخوردنش و خطر زایمان زودرسش دیونه میشم

هرکی داره خوش به حالش🥺
کاش منم شنبه نوبت سزارین داشتم

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولوم❤️ مامان نینی کوچولوم❤️ ۶ ماهگی