۳ پاسخ

اره سخته خدایی ولی خب چون بچه بزرگ شده خیلی مادرو اذیت نمی کنه ولی خودش خیلی اذیت میشه طفلی

سخترین واکسنه

واکسن دوتا میزنن، یدونه هم خوراکی داره، بستگی داره به بدن بچه، مثلا پسر من تا ۳ روز نتونست رو پاهاش راه بره

سوال های مرتبط

مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری