۳ پاسخ

دکتر دختر منم گفت طبیعیه و جوراب و دستکش دستش کن که دخترم دوست نداره

چون بدن شون بیشتر خون رو میرسونه سمت اندام های مهم و این امر باعث میشه دست و پاهاشون سرد باشه بزرگتر ک میشن کم کم سیستم های بدن شون تکامل پیدا میکنه و درست میشه

دختر منم دستش سرد
دکتر اطفال بردم گفت عیبی نداره نترس

سوال های مرتبط

مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان مامان تیام 🩵 مامان مامان تیام 🩵 ۲ ماهگی