خانوما بچم دستو پاهاش بیشتر موقع سرده چراا؟؟؟

۴ پاسخ

طبیعیه آخه خیلی تکون میدن سرد میشه
ماهم اگه اینقدر تو هوا تکون بدیم سرد میشن

طبیعیه

دکتر گفت عادی بچه ها تا 4 ماهگی اینجورین

بچه منم همینطور

سوال های مرتبط