علت سردی دست و پای بچه چیه
بچم دستو پاش سرده دو ماهه هست ؟؟؟؟

۴ پاسخ

شاید قند شون می‌افته

پسر منم همینجوریه، جوراب میپوشونم ولی دستاش کلا یخه

طبیعی هچ‌علتی نداره

پسر منم پاهاش همش سرده
جوراب میپوشم براش
تو پتوهم میپیچم پاشو
بازم سرده اصلا گرم نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو🎀 مامان پرنسس کوچولو🎀 ۵ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱۰ ماهگی