۹ پاسخ

ی نوع زینک هست قطره هست زینک انار مخصوص اسهال خیلی خوبه

قطره رامنوفلور بده،اسهالش سریع بندمیاد

فقط محلول وانلایت ینی عالی

دختر من اسهالش خاطی بود دو بارم خون داشت دکتر براش نئوزینک روزی 4سیسی
سفکسیم0هر 12ساعت3 سیسی
پدی لاکت
اب الکترولیک
با امپول داد به عرض دو روز خوب شد

الهی چرا اینجوری شده طفل معصوم

نئوزینک روزی ۵سی سی
پدی لاکت یا بایولاکت
قطزه میلکازیم داخل شیرخشک اگه شیرخشکی
کته ماش وهویج

پسر منم خیلی اسهال شدید هست دوباره میبرم دکتر هرچه امپول میزنه

میشه عکس بایولاکت رو بفرستی

بایولاکت عالیه

سوال های مرتبط

مامان آدریان و آراد مامان آدریان و آراد ۲ سالگی
مامان آراد و شاهان مامان آراد و شاهان ۱۵ ماهگی
مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیر جان مامان امیر جان ۱۶ ماهگی