ی نوع زینک هست قطره هست زینک انار مخصوص اسهال خیلی خوبه
قطره رامنوفلور بده،اسهالش سریع بندمیاد
فقط محلول وانلایت ینی عالی
دختر من اسهالش خاطی بود دو بارم خون داشت دکتر براش نئوزینک روزی 4سیسی
سفکسیم0هر 12ساعت3 سیسی
پدی لاکت
اب الکترولیک
با امپول داد به عرض دو روز خوب شد
الهی چرا اینجوری شده طفل معصوم
نئوزینک روزی ۵سی سی
پدی لاکت یا بایولاکت
قطزه میلکازیم داخل شیرخشک اگه شیرخشکی
کته ماش وهویج
پسر منم خیلی اسهال شدید هست دوباره میبرم دکتر هرچه امپول میزنه
میشه عکس بایولاکت رو بفرستی
بایولاکت عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.