۴ پاسخ

من بدم میاد هی بیان معاینه واقعا
حالا دکترم گفته معاینه لگن 29 دی انجام میدن

قابل تحمل هستش درد نداره

دقیقا مثل رابطه یهویی 😁بدون هیچ زمینه ای اگر همسر بخواد ورود کنه بعدم یه لحظه هست خودتو شل کن تمام

برای من انجام ندادن تو خود بیمارستان برای زایمان هی معاینه میشی اگه لگنت مشکلی داشته باشه متوجه میشن

سوال های مرتبط

مامان مسدود شدم 😪 مامان مسدود شدم 😪 ۷ ماهگی
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق💙💙 مامان فندوق💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری