نه تازه بعد چهل روز هم انقدر درد داری که همونم با بدبختی میتونی انجام بدی
من ندارم قراره تا۴۰ هم نداشته باشم ولی نمیدونم چی کنم ک کنترل کنم🤣🤣🤣🤣
نه والا الان بعد هفت ماه شاید سه بار با درد شدید
نداشته باش صبوری کن
من تو ۲۶ روز داشتم رابطه درد داشتم اما دیگ چیکار میکردم و الان خیلی درد دارم
ن والا
من که بعد سه چهار ماه همچنان درد داشتم تازه خوب شدم یکم
من هنو دسشویی رو مشکل دارم چ برسه رابطه🫠😩😂
هنو میترسم اونجارونگا کنم ببینم چخبره
من که روز ۴۴داشتم واقعا وحشتناک بود .فقط درد داشتم و استرس و نگرانی
من بعد حمام چهل داشتم ، اونم خیلی دردناک😁
بله نباید داشته باشی
چون هم بدن ضعیفه هم رحم زخمه هم اینکه خون میاد بهتره نداشته. باشیی
فعلا هنوزم رابطه ندارم میترسم😅😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.