۱۲ پاسخ

نه تازه بعد چهل روز هم انقدر درد داری که همونم با بدبختی میتونی انجام بدی

من ندارم قراره تا۴۰ هم نداشته باشم ولی نمیدونم چی کنم ک کنترل کنم🤣🤣🤣🤣

نه والا الان بعد هفت ماه شاید سه بار با درد شدید

نداشته باش صبوری کن

من تو ۲۶ روز داشتم رابطه درد داشتم اما دیگ چیکار میکردم و الان خیلی درد دارم

ن والا

من که بعد سه چهار ماه همچنان درد داشتم تازه خوب شدم یکم

من هنو دسشویی رو مشکل دارم چ برسه رابطه🫠😩😂
هنو میترسم اونجارونگا کنم ببینم چخبره

من که روز ۴۴داشتم واقعا وحشتناک بود .فقط درد داشتم و استرس و نگرانی

من بعد حمام چهل داشتم ، اونم خیلی دردناک😁

بله نباید داشته باشی
چون هم بدن ضعیفه هم رحم زخمه هم اینکه خون میاد بهتره نداشته. باشیی

فعلا هنوزم رابطه ندارم میترسم😅😂

سوال های مرتبط

مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی