۴ پاسخ

من علایمی نداشتم

برای هر ادمی فرق داره برای من معده درد و تهوعه

کمر درد،حالت تهوع،سردرد،بیحالی

عزیز دلم بسته ب هر آدم داره شایع ترینش خستگی‌ و تهوع و تیر کشیدن سینه ولی بعضی ها بدون هیچ علائمی هم میتونن باردار باشن

سوال های مرتبط

زینب مامان نفس زینب مامان نفس قصد بارداری
دخی شیطون بلا💫 دخی شیطون بلا💫 قصد بارداری