عزیزان اولین علائم بارداریتون قبل تست زدن چیا بود؟؟

۱۳ پاسخ

خلط داشتم و بی حال بودم

درد زیر شکمی شدید و خواب‌آلودگی کوفتگی سینه درد زیاد

حالات پریودی و عقب افتادن پریودم

درد شدید سینه و زیرشکم

داغ بودم و سینه خیلی حساس

غروبا چند روز حالم خیلی بد میشد گر میگرفتم با تپش قلب

درد زیر شکمم تکرر ادرار

هیچی نبود،یکم سوزش معده

پایین کمرم درد میکرد و شکمم سنگین بود

علائم نداشتم و بعد ده روز تست زدم

درد ناف و درد سینه و طعم آهن در دهان

تکرر ادرار و درد زیر شکم

پریودم عقب افتاده بود علائم دیگه ای نداشتم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
𝓛𝓮𝔂𝓵𝓪 𝓛𝓮𝔂𝓵𝓪 قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری