خانوما اولین علائم بارداریتون چی بود

تصویر
۱۲ پاسخ

سنگینی و درد شدید سینه و خواب آلودگی و همچنین دردهای پریودی

به موعدم مونده بود یه کم حالت تهوع گرفتم یه روز

تاخیر پریود و حساس شدن سینه ها

سینه درد

تنگی نفس و خواب زیاد

درد سینه و نوکش مخصوصااااا

تاخیر پریود،حساس شدن نوک سینه

تاخیر و درد پریودی

درد نوک سینه و حساس شدنشون ، که سوتین اصلا نمی‌تونستم بپوشم حتی قبل زدن بیبی چک این علائمش اومده بود سراغم و فهمیدم باردارم

تاخیر وبی حالی

تهوع

درد سینه بود

سوال های مرتبط

مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد
نانا نانا قصد بارداری
مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 ۲ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۳ ماهگی