علائم بارداریتون چی بود خانوما؟

۷ پاسخ

سلام من گاهی تهوع .درد تخمدان .احساس گرما .افزایش اشتها و هوس خوراکی .تکرر ادرار دارم سینه درد اما امروز که وقت پریودیم بود پریود شدم آیا ممکنه باردار باشم؟

دردشدید پریودی

من دوسه روز درد پریود داشتم منتظر بودم پریود شم فکر نمیکردم باردار باشم

اولی تب ولرز داشتم وهوش ترشی میکردم قبل اینکه ویارم شروع شه

دومی هم درد شدید پریود داشتم

حساس شدن نوک سینه خستگی حالت تهوع ولی ن زیاد ترشح زیاد

درد سینه

درد شدید سینه ترشح آبکی

سوال های مرتبط

𝓛𝓮𝔂𝓵𝓪 𝓛𝓮𝔂𝓵𝓪 قصد بارداری
نانا نانا قصد بارداری
مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 ۲ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته چهاردهم بارداری
مامان پسته کوچولو🥰🥰 مامان پسته کوچولو🥰🥰 هفته یازدهم بارداری
مامان جیگر🧸 مامان جیگر🧸 هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم هفته دهم بارداری