علائم های بارداریتون چیا بود؟

۳ پاسخ

من ۳روزه عقب انداختم هیچ علائمی ندارم تنبلی هم دارم خداکنه باشم

اول با سرماخوردگی

من اوایل که نمیدونستم یهو ضعف میکردم و چشام سیاهی میرفت

سوال های مرتبط

نانا نانا قصد بارداری
مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 ۲ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۳ ماهگی