۵ پاسخ

سلام . من بارداری دومم فقط نفخ داشتم و سرفه

منم نفخ دل‌درد دارم

اره

نه فقط نفخ دارم

سلام،باید علائم دیگه هم داشته باشید،خیلی وقتا نفخ از علائم پریودی هم هست

سوال های مرتبط