پوره ی هویج و سیب زمینی با شیر خشک خوشش اومد🤤🤤

تصویر
۱۳ پاسخ

حس ميكنم خيلي لاغره🥹✨🎀
خداحفظش كنه

وزنش کمه که غذای کمکی شروع کردی ؟؟ زود نیست ؟
من دیروز پسرمو بردم دکتر گفت زوده الان

چندکیلوعه؟

نوش جونش

چقدشع؟

اخی نوش جونش دکتر اجازه داده از چهارماهگی کمکی شروع کنی؟

نوش جانش

نوش جونت نخود😘

شیرمادر میشه بریزیم؟؟ 🫡🤣😂

عزیزم 😘خداحفظش کنه

جوجووووو پس شلوارت کوووو 🥰😍😍😍

نوش جونش
دخترمن که اصلا هویج دوست نداشت😁

اره خوشمزش
شیر پاستوریزه مجازه در غذا میتونی بریزی عالی میشه

سوال های مرتبط

مامان بردیا 🦋 مامان بردیا 🦋 ۱۰ ماهگی
مامان 🧡🫧AVIN🫧🧡 مامان 🧡🫧AVIN🫧🧡 ۱۲ ماهگی