کسی این شربت رو داده به بچش واسه سرفه

تصویر
۳ پاسخ

من ندادم

من آیورامی دادم عالی بود

نه من ندادم. تابحال. واسه سرفه قطره پلارژین کیدرز میده دکتر دخترم. اگه سینهداش خلطی باشه آنتی بیوتیک . آموکسی سیلین. یا آموکسی کلاو. یه پودرم میده همیشه با اب مخلوط میکنم میدم دو روزه همه خلط گلو رو دفع میکنه

سوال های مرتبط

مامان 🧸آراز 🧸 مامان 🧸آراز 🧸 ۱ سالگی
مامان بنیتا و دیانا مامان بنیتا و دیانا ۲ سالگی
مامان قندعسل🩵🌈 مامان قندعسل🩵🌈 ۲ سالگی
مامان نیکان و نلین مامان نیکان و نلین ۱ سالگی
مامان نیکان و نلین مامان نیکان و نلین ۱ سالگی