۴ پاسخ

منم پریروز زدم واکسن رو بعد واکسن همش راه بردمش فقط یساعتی درد داشت دگه خوب شد. شب اول هم تب کرد

منم زدم پریروز تا شبش خوب بود شب خوابید نصف شب یکم درد داشت صب که بیدارشد باهاش بازی کردیم راه بردیمش دیگه تا شب اوکی بود

منم دیروز واکسنشو زدم از ۴ ساعت بعدش دیگه راه نرفت همش تو بغلم بود دیشبم خوب نخوابید .امروزم به زور لنگان لنگان راه میره و نق نقو شده

سلام عادیه

سوال های مرتبط