خانومایی که آتلیه دیتیل بردین راضی بودین؟

۸ پاسخ

بله گلم عالین من همیشه دخترم اونجا میبرم و خیلی هم راضی ام ازشون

من از اینکه همجا حرفش بود ک قیمتاشون منصفانس اخلاقشونم خیلی خوبه گفتم بذار امتحان کنم
این پستم دیده بودم
بچمو بردم
بچم اصن نمیخواست بیاد تو اتلیه ولی انقد قشنگ ازش استقبال کردن ک دیگه برنمیگشت خونه
انصافشونم خوب بود
من قبلا چند جای دیگه رفته بودم. اصلا ب موی بچه مرتب بودن لباس و غوز نکردنش و.. توجهی نداشتن تند تند شات میزدن ولی اینجا با حوصله تمام با بازی عکاسی کردن
من راضی بودم

شما اطلاع دارین هر عکسی چقدر میگیرن!؟

برای بارداری رفتم عکسامو بدون ادیت دیدم خیلی خوب یود

اصلا راضی نبودم نبر اونجا

دکور هم دارن ؟ و لباس اینا برا بچه
هزینه عکس چقدره

تاحالا اسمش هم نشنیدم

کاف بهترین اتلیه تواصفهانه

سوال های مرتبط