دارو برای وزن جنین چی هست؟
و از چند هفتگی باید خورد؟

۶ پاسخ

اوج وزن گیریه بچه از ۳۲ هفته به بعده،مامانه من تا شیش ماه حالش بد بود حتی بزور یه ذره ای میخورد ولی از ماهه هفتم تونس غذا بخوره تو ماه هفتم اشتهاش زیاد شده بود همش غذا میوه میخورد من که که دنیا اومدم ۴,۵ کیلو بودم، با اینکه تا شیش ماهگی مامانم سره من هیچی نخورد فقط تو سه ماهه آخر تونس بخوره که من چهارونیم کیلو دنیا اومدم

دارو نمیدونم
اما خوردن کباب. بستنی. آجیل. ماکارونی تخم مرغ واسه وزن گیری عالیه

چیزای طبیعی بخور
مثل حلیم،کباب،اجیل،تخم مرغ آیپز

آجیل و اگ میتونی پای مرغ و زرد چوبه و فلفل سیاه با نمک آب بریز بزار کامل آبش یکم بمونه ی ذره له له میشه بخور با کله پاچه آنقدر وزنش زیاد میشه ک نگو

آجیل بخور و روزانه یه تخم مرغ ابپز.

سعی کن دارو اینا نخوری بجاش با چیزای ک ویتامینو کلسیم…دارن نینیو تغذیه کنی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان مامان مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان بچه کوچولو مامان بچه کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری