چجوری متوجه شدین ک باردارین چ علائمی داشتین

۸ پاسخ

همه که مثل هم نیستن
من گرفتی لگن و کمر و پا بی حالی افت فشار شدید و گشنگی زیاااد

کمر درد پهلو درد دلدرد و نفخ وقتی دراز میکشیدم تا لای گلوم پر بود شک کردم تست زدم مثبت بود

هیچ علائمی نداشتم بعضی موقع ها کمرم و شکمم درد میکرد

بی اشتهایی شدید
ضعف و‌بی حالی بی دلیل

من فقط بالا میاوردم و حالت تهوع شدید داشتم هنوزم دارم

علایمش کاملا شبیه پریودی عزیزم

من معده درد داشتم اولین علامتم همین بود

سوال منم

سوال های مرتبط