وزن نی نیم توی ۳۴هفتهودو روز ۲۵۰۰خوبه بنظرتون؟؟

۳ پاسخ

بله خوب من ۳۳ هفته ۲۳۵۰ بود گفتن بچه ات درشت

اره خوبه من ۳۴هفته و ۲ روز ۲۲۵۰بود

بله خوبه من ۳۲ هفته۲۲۰۰ بود گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا آیهان😍 مامان آقا آیهان😍 ۱۰ ماهگی
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 ۴ ماهگی
مامان عروسک🦄🎀 مامان عروسک🦄🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورا و داداشاش مامان نورا و داداشاش ۱ ماهگی