عالیه😍
من 33 هفته و 5 روز 2625
عالی
اره خیلی خوبه من توی ۳۸ هفته ۲۷۰۰ بدنیا اومدم😂😂✌️
به دنبا اومده مگه
به این وزنا دقت نکن تو سونو ۳۷ هفته بچه من ۳۲۰۰ نشون داد همون شب زایمان کردم بچه ۲۵۵۰ بود
بچه که تو شکم تنفس نمیکنه اکسیژن از طریق بندناف بهش میرسه....
اولین تنفس نوزاد با اولین گریه بعد از تولد شروع میشه 🤔🤔🤔🤔
عالیه والا
اره زیادم هست تازه
عالیه
اره
اره عزیزم عالیه
من تو ۳۴ هفته و سه روز ۲۳۰۰ بود
عالی خپلی هست
اره عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.