خانوم ها وزن ۲۵۰۰خوبه تو هفته ۳۳و۲روزه

۱۴ پاسخ

عالیه😍

من 33 هفته و 5 روز 2625

عالی

اره خیلی خوبه من توی ۳۸ هفته ۲۷۰۰ بدنیا اومدم😂😂✌️

به دنبا اومده مگه

به این وزنا دقت نکن تو سونو ۳۷ هفته بچه من ۳۲۰۰ نشون داد همون شب زایمان کردم بچه ۲۵۵۰ بود

بچه که تو شکم تنفس نمیکنه اکسیژن از طریق بندناف بهش میرسه....
اولین تنفس نوزاد با اولین گریه بعد از تولد شروع میشه 🤔🤔🤔🤔

عالیه والا

اره زیادم هست تازه

عالیه

اره

اره عزیزم عالیه
من تو ۳۴ هفته و سه روز ۲۳۰۰ بود

عالی خپلی هست

اره عالیه

سوال های مرتبط

مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 ۴ ماهگی
مامان آقا آیهان😍 مامان آقا آیهان😍 ۱۰ ماهگی
مامان عروسک🦄🎀 مامان عروسک🦄🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد