خانوما داخل سمبوسه چی میریزید؟

۷ پاسخ

پیازو سرخ میکنم نمک فلفل زردچوبه جعفری اضافه و سیب زمینی آبپزی که له شده رو اضافه میکنم..
حقیقتا من فلفل دلمه و سوسیس اینا نمیزنم..همینطور ساده با سس ساده و فلفلی خیلی عالیه
اگه با خمیر درست کنم مثل پیراشکی که گوشت چرخ کرده و قارچ فلفل دلمه اینا میزنم.

من پیاز تفت میوم گوشت تفت میدم بهش قارچ فلفل دلمه جعفری میزنم داخل خمیر میزارم سرخ میکنم

من گوشت چرخ مرغ سوسيس سيب زمینی پیاز پنیر پیتزا بعد ک پخت خیارشور نگين میکنم میریزم یه کوچولو رب میزنم خیلی خوشمزه میشه

سیب زمینی آب‌پز میکنم جعفری و فلفل دلمه و قارچ و پیازچه و ادویه

من با کالباس و سوسیس
گوشت چرخ کرده مرغ چرخ کرده

سبزی ، گوشت چرخ کرده نمک فلفل

پوره سیب زمینی گوشت چرخکرده قارچ سوسیس پنیرپیتزا

سوال های مرتبط