آیورمی خوبه یا پدی کاف

۷ پاسخ

کاف استاپ باریج هم خیلییی خوبه این رو سرفه های پسر من عالی بود

پسر من سرفه های خلطی داره پدی کاف گرفتم، عونته یعنی؟

من ایورامی

پدی کاف من امروز دادم حالا ببینم چی میشه

اریومی

آیورامی ندادم اما پدی کاف دادم خوب بوده

پدی کاف .. ایورامی هروقت دادم تاثیری نداشته

سوال های مرتبط

مامان السا و آرکان🧿❤️ مامان السا و آرکان🧿❤️ ۲ سالگی
مامان مهراد♥️ مامان مهراد♥️ ۱ سالگی