۱۲ پاسخ

منم بعضا کهنه میبندم وضعمون هم بد نیستا ولی دلم به حال شوهرم میسوزه بااین گرونی...

ولی کهنه الان همون درمیاد هم پارچه هم لاستیک هم شستشو مایع اب همون میشه بخوای حساب کنی

آره واقعا منم بیشتر وقت ها میبندم

منم پسرم شدیدا سوخته بود کهنه نکردم. پارچه نخی رو میذارم رو پوشکش بعد میبستمش. با اینکه کاملا خوب شده بود. شمام امتحان کن

من دخترمو کهنه میکردم بچه والا با این قیمتا تنها راهه

کهنه چ کوفتیه دیگه

وای خیلیییی سخته من بچم پاش سوخته بود دوشب کردم مدام نم میداد گند کشید به همه جا ولی خب خداروشکر خوب شد سوختگیش

چطوری می‌بندی میشه یادم بدی

کهنه مگه با پارچه میبندید پوشک ارزونا هست با نایلون کهنه خوبه

تموم شد دورش

کهنه حوصله داری

چرا باید کهنه ببندین؟

سوال های مرتبط

مامان janan🧸🤎 مامان janan🧸🤎 ۹ ماهگی
مامان 🩷Mahva🩷 مامان 🩷Mahva🩷 ۱ سالگی
مامان جوجه فینگو🐧🩵 مامان جوجه فینگو🐧🩵 ۱ سالگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی