۵ پاسخ

تقویتیه

بله من بخاطر وزن پایین نی نی

برای وزن گیری جنین و بهتر شدن دور آب جنین و درمان دفع پروتئین

پروتئینه

من مصرف میکنم فک کنم چون بچه ام وزنش کم بود

سوال های مرتبط

مامان آراد🐣🩵 مامان آراد🐣🩵 ۱۱ ماهگی