۲ پاسخ

بی بی داره رشد میکنه

والا نمیدونم ولی خودمم از اول تا الان ایظن دردو دارم البته بعضی وقتا چپ میگیره بعضی وقتا راست
شما دقیقا کجای شکمتون تو پهلو یا پایین سمت تخمدان؟؟
من پایین حسش میکنم نفسم بند میشه نمیتونم تکون بخورم خیلی بده ولی دراز میکشم خودش کم کم میره

سوال های مرتبط

مامان رامان💙 مامان رامان💙 ۲ ماهگی
مامان گنجد مامان مامان گنجد مامان ۱۱ ماهگی
مامان هامین🤰🏻🩵 مامان هامین🤰🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان عسل برکه مامان عسل برکه هفته سی‌ام بارداری