مامانا چجوری بچرو از شیر بگیرم؟

۵ پاسخ

عزیزم یواش یواش بگیر روحیه اس اسیب نبینه ..
مثلا ی هفته صب نده ی هفته ظهر نده عادت کنه باید باهاش بازی کنی یادش بره گفت میمی هواسشو پرت کنی همینجور ادامه میدی تا شیر شب اونم دیگ خدا کمکت کنه قطع کنی .
شاید دوماه طول بکشه ولی برا روان بچه ات روحیه اس اسیب نبینه اینجور از شیر بگیر

شیرخشک میخوره یا شیرمادر ؟

چسب برق بزن بگو‌اوووف شده اول لجبازی می‌کنه اما شل نکن دو روز نق میزنه فقط من بچم جوری نبود کم کم بگیرم یهویی گرفتم

تلخک از داروخونه بگیر دیگه میگه اه

منم میخام بگیرم ولی عید نوروز

سوال های مرتبط

مامان وردیله‌کم🐣 مامان وردیله‌کم🐣 ۱ سالگی
مامان مروا مامان مروا هفته بیست‌وهشتم بارداری