سلام مامانا بچمو چجوری از شیر بگیرم؟

۴ پاسخ

اول هر وعده غذا کامل بده بخوره بعد حسابی سرش رو گرم کن با بازی و بیرون رفتم یا دست پدر بده یا پیش کسی که متما هستی بزار بمون چند ساعت فقط وقتی که خوابش میاد شیرش بده یک بار وعده شیر صبح رو حذف کن یک بار وعد ظهره رو یک بار هم شب هم نده اگه سینه درد کرد نصف شب تو خواب شیر بده . به سینه چسپ زخم بزن بگو اف شده بعد دیگه نمی خوره . هر چند روز هم برو حمام سینه رو ماساژ بده که شیر تو سینه نمونه

منم دکتر گفت بگیر خودم پشیمون شدم چون هنوز امادگی نداره تو که تا الان دادی ۶ ماه دیگه هم بده که دوسالش کامل شه امادگیشم بیشتر بشه

تدریجی

شیری خوتی ددی یا ایشک

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۲ سالگی
مامان نیکان👶🏻 مامان نیکان👶🏻 ۱ سالگی