۳ پاسخ

من از شیر گرفتم و با شیر پاستوریزه و توی شیشه میخوره و خودش میخوابه دیگه نه من لالایی میگم نه روی پام تکون میدم

اخ اخ حرف دلم رو زدی 😢لیام فقط باید سینه دهنش باشه تا بخوابه

منم 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان وردیله‌کم🐣 مامان وردیله‌کم🐣 ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۲ سالگی
مامان نبات💙 مامان نبات💙 ۱ سالگی