۱۱ پاسخ

مشکلت چیه ای وی اف کردی

یک هفته دیگه باز تکرار کن
روز ۱۴/۱۵انتقالت

خیلی زود زدی عزیزم

من بی بی چک زدم منفی شد ولی دوروز بعدش رفتم آزمایش دادم بتام۸۰۰بود.حتما ازمایش بدین.انشاله مثبت باشه

عزیزدلم برا ای وی اف میگن اصلا به بیبی چک اعتماد نکنین روز ۱۴ انتقال برو ازمایش ایشالا مثبت میشی

حتما از ادرار اول صبح تست بگیرید وگرنه امکان اشتباه در ساعات دیگه خیلی بالاست.

چند وقت اقدام بودی که رفتی ای وی اف؟

منم الان بی بی زدم منفی شد

ان شالله میشه نگران نباش

غصه نخور صبور باش انشالله جواب میگیری عزیزم

ایشالا دفعه بعد

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ابراهیم 🩵🍼👶 مامان ابراهیم 🩵🍼👶 هفته سی‌وچهارم بارداری