حتماً باید سرلاک بدیم؟؟ندیم عیب داره؟

۸ پاسخ

نه بابا واجب که نیست

نه من‌نمیدم.سرلاک قنده.بیسکوییت مادر و‌اینا هم‌ندین

من میدم
ولی یا با پوره موز یا شیره خرما

من میدم خوبه

اصلا نباید بدی خودت درست کن

نه شما

نه بابا من نمیدم. سرلاک فقط شکم سیر کنه خاصیتی که نداره

ندی بهتره

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا جان مامان ایلیا جان ۹ ماهگی
مامان 👶💙علیرضا 💙👶 مامان 👶💙علیرضا 💙👶 ۱ سالگی