شما گوش دخترتون کی سوراخ کردین ؟

۹ پاسخ

ی هفته بعد از واکسن دوماهگی

فک کنم هرچی کوچیک تر باشه بهتره

۶ روزگی

من یکسالگی سوراخ کردم اما خیلی اذیت کرد متوجه دکتر میشد و میترسید دکترش میگفت کاش ۶ ماهگی میاوردیش
هرچی کوچیکتر بهتر اما اگه توی کوچیکی نبردیش دیگه تا ۵ ۶ سالگی صبر کن تا بچه از دکتر نترسه

۷ ماهگی

من هنو سوراخ نکردم

۴۳ روزگی

نکردم هنوز دکتر اجازه نداد
گفت لطفاً زیر شیش ماه سوراخ نکنید

دخترم ۲۵روزش بودگوششوسوراخ کردم

سوال های مرتبط

مامان مهدا مامان مهدا ۱۲ ماهگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان نلین💕✨ مامان نلین💕✨ ۱۵ ماهگی