مامانا حریره بادوم چجوری درست کنم؟؟؟؟؟

۲ پاسخ

۴تا۵ تابادوم رو تو اب بزار بمونه..پوستش رو بگیر ..اسیاب کن...توی نصف استکان یا کمتر اب قشنگ حلش کن..بزار رو شعله تا قوام بیاد بعد کمی شیر خودت یا شیرخشک قاطیش کن بده بخوره

ارع عزیز

سوال های مرتبط

مامان نازگلی🧚‍♀️ مامان نازگلی🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۱۲ ماهگی
مامان تیاراغلامی مامان تیاراغلامی ۱ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان هیام مامان هیام ۱۷ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان فرشته کوچولو🥹 مامان فرشته کوچولو🥹 ۱ سالگی