سلام خانما کیا با بتا پایین بارداری سالمی داشتند؟؟

۵ پاسخ

من بتام ۳۰ بود تا الان شکر خدا بچم سالم بوده

برای منم 130 بود
ولی بعد از 48ساعت دوباره بتا دادم 654

برای منم 130 بود
ولی بعد از 48ساعت دوباره بتا دادم 654

برای من بتام ۱۲۰ بود

برا من ۶۰ بود

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هشتم بارداری
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رنگین کمان🌈 مامان رنگین کمان🌈 هفته پانزدهم بارداری