مثبت فک کن ان شاءالله مثبته عزیزم
اصلا بد به دلت راه نده بهت قول میدم شنبه آزمایش میدی جوابش مثبت میشه با بتای بالا
نه اوکیه منم یه هفته تاخیر پریود ۹۹ بود بتام
من یک هفته بعد موعد بی بی چکام بسیارهاله کمرنگ داشت آزمایش دادم بتام ۳۹بود نرفتم دکتر هفته بعدش یعنی دوهفته بعدموعدشد ۷۶۶ دکتررفتم گف دوهفته بعدموعدبتات کمه احتمال بارداری نرمال کمه و خارج رحمی و اینا حدسش بود ولی من چون سرفه میکردم چیزی داخل رحمم حس میکردم و پریودم نامنظمه توکل به خداکردمو ۷هفته رفتم سونوالحمدلله قلب تشکیل شده بود انشاالله مال شماهم بارداری موفقی هست و به سلامتی بغل میگیریش💚
عزیزم من با یک روز تاخیر 33 بود
عدد اولیه مهم نیست مهم اینه با گذشت دو روز دوبرابر بشه
واسه من۳۰بود
یک هفته بعدازمایش مجدد دادم شد۱۰۰۰
باید تکرار کنی اگه دوبرابر شده یعنی خوبه ولی با این عدد و تاخیر کمه.یا خارج رحمه یا شیمیایی.
فقط دو روز دیگه تکرار کن
نه بابا بد ب دلت راه نده…انشاالله بارداری خوبی داری عزیزم
عزیزم چنروز دیه تکرار کن
حتما لقاحت دیر گرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.