تو این اوضاع مطب دکترا بازن؟؟؟

۹ پاسخ

برا ما که بازه ولی ویزیتاشون ازاد حساب میکنن چون اینترنت قطعه😤

ما اینجا روز ها هام اشوب

تو این واوضاع غصه دکتر رفتن و یوقت ادم دردش بگیره تو شلوغی بخاد بره بیمارستانم اضافه شد😪😪😪

من که باز هم باشه نمیرم
امروز عصر میخواستم برم ولی تا کارم تموم شه میخوره به شب بیخیالش شدم
ولی صبح یه سر رفتم بهداشت وزن و فشارم گرفتم و صدای قلبش گوش کردم

دکتر من که امروز مطب نیومده فرداهم گفته بسته به شرایط داره

اره بابا روزا خلوته

من ک‌زنگ زدم دکترم‌بسته بود

آره احتمالأ

آره بابا چرا باز نباشن
شبا آشوبه روزا خوبه

سوال های مرتبط

مامان ❥𝑹𝒂𝒅𝒊𝒏 مامان ❥𝑹𝒂𝒅𝒊𝒏 ۲ ماهگی
مامان آقا آریا💙 مامان آقا آریا💙 ۴ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 ۳ ماهگی