خانوما ۴ روز به موعدم تست زدم منفی بود ،یعنی دیگه باردار نیستم ؟

۷ پاسخ

منم سه روز مونده زدم منفی بود

هیچوقت نفهمیدم چرا وقتی تاخیر نخوردید بی بی چک میزنین

خیلی زود زدی تاخیر داشتی مجدد بزن

زود زدی من حتی روز موعودم زدم منفی بود بعد 7روز مثبت شد

زود زدی عزیزم

باید روز موعد یا چند روز بعدش اگه تاخیر داشتی بزنی

زود زدی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری