۲۷ پاسخ

هیچی اگ بخواد بخوره ک جنگ ب پا میکنه

شربت نئوزینک و ویتامین د۳

هیچی گفتم آزمایش چکاب ببریم بعد اون اگه لازم شد بدیم بهش

پدیابست اد...لیپوزوفرابی

ویتامین پدیا بست
آهن لیپوزوفر
زینک

هیچی .دکترش چیزی نداده .

مولتی پدیا بست و آهن فروفورت گاهی اوقاتم زینک ولی می‌خوام ببرم دکتر ببینم چیا لازمه بدم

ویتارژین

هیچی‌.دوساله که چیزی نیاز نیس

اگ آزمایش دادی بهتره به دکتر نشون بدی با توجه به اون میگ چی بدی

سانستول نارنجی گفته بده انقد سرما می‌خوردیم ک فعلا نمیدم

ویتامین دی۳ و یه ویتامینی ک همه ویتامینارو داره الان یادم نیس دکتر داده

شربت ایمیونس میدم
یہ دورہ ھم زینک سولفات دادم

ویتامین د پدیابست

مولتی پدیا بست همون زیر۲سالش رو

ویتامین دی فقط

شما ک میخوای هزینه کنی سر خود نده ببر پزشک اطفال برات بنویسه

من امروز بردم دکتر گفت مولتی ویتامین بده

دیگه دوساله چیزی نمی‌خواد داذ

سانستول
د۳
اهن

هیچی والا

من زینک و ایمونس اینا میدم

د ۳ ..

د٣ و اهن

هیچی..

هیچی😓

مولتی و د سه

سوال های مرتبط

مامان 🍫شکلات نعنا🌿 مامان 🍫شکلات نعنا🌿 ۲ سالگی
مامان ثامروآرسام👶❤ مامان ثامروآرسام👶❤ ۱۴ ماهگی
مامان مامان دختری مامان مامان دختری ۳ سالگی