۱۱ پاسخ

میره کم کم دختر منم داشت

سلام ببخشید این دون دون سفید بینی دخترتون رفت؟؟ چقدر طول کشید،

ای جانم. چقدر نازه هزار ماشاءالله. طبیعیه عزیزم

طبیعیه همه بچه ها دارن..می‌ره بمرور زمان

چربی زیر پوستیه حل میشه

دختر منم داشت کم کم از بین میره چیری نیس

الهی قشنگم...چ‌نازه براش اسپند دود کن ماشالله بهش...
طبیعیه عزیزم تا یه ماهگی می‌ره چیز خاصی نیست همه نوزادا دارن

ای خداااااا 😍😍😍
من عکس نی نی میبینم دخترم شروع میکنه لگد میزنه
انگاری میگه اونا دوستای منن😆❤️🥰

پسر منم داشت تا دوماهگیش رفع میشه دست نزن چیزیم نمال

طبیعیه

طبیعیه بچه منم داره همه بچه ها دارن

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان گمبلی👶🏻💙 مامان گمبلی👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان 💓یسنا  تودلی💙 مامان 💓یسنا تودلی💙 ۱۰ ماهگی