خانوما این دونه عا از چیه رو سبنه بچم زده

تصویر
۶ پاسخ

ب خاطر گرما عرق کردت اینجوری شده وازلین بزن هم لباس کلفت تنش نکن

حساسیت ب پروتیین گاویه

شاید ب چیزی حساسیت داده ببر دکتر

اگزما نوزادیه عزیزم
۶ هفتگی از بین میره

زیاد عرق میکنه؟ هرق سوز نباشه؟

به جنس لباسش شاید حساسیت داده
شایدم اگزماست
پزشک باید تشخیص بده

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا ۱۳ ماهگی
مامان آقا معراج مامان آقا معراج ۵ ماهگی