خانما ۲۸هفته رفتم سونو وزن سونو بعدی کیه؟

۱۰ پاسخ

من ۲۹ هفته و ۴ روز رفته بودم
بعدش ۳۶ هفته و ۱ روز

من بیست و چهار رفتم
بیست و نه هم رفتم
حالا نمیدونم بازم بفرشته یا ته

منم یه بار ۲۷هفته رفتم یه بارم ۳۰هفته۶روز دادم یکی دیگه هم ۳۵هفته میخوام‌بدم

هر دکتری یه بازه زمانی برای خودش داره و میگه اون هفته ها برو

۳۴تا۳۶

چند بود وزنش تو ۲۸هفته

من ک یکباررفتم سونو رشداونم ۳۲هفته تموم

۴قل🫣🫣🫣

۳۴ هفته

۳۲ هفته دوباره سونو رشد

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی