تو ارومیه بیمارستان میلاد زایمان طبیعی رایگان کردن تااخر اسفند
بیمارستان من ۳ تا ۷ تومن تخفیف میده برای بچه ها ی اول
برا منم ۱۵ بهمنه زایمانم
کدوم بیمارستانی؟
۲۲بهمن باشه چی بازم تخفیف نمیدن!؟ 😅😅😅
نه باید بهشون شیرینی هم بدی 😃
شیرینی هم ازت میگیرن🤣🤣
منم ۲۲ بهمن 😐😫😂
آماده کن پول نقداتو شیرینی ام باید بدی😂
من رمضان زایمانه پس رایگان باشه 😂😂😂
یه شیرینی هم ازت میگیره 😂😂😂
اضافه به عنوان شیرینی نگیرن تخفیف پیش کش 😅
😐😐😐
چند هفته و چند روزی ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.