۱۳ پاسخ

تو ارومیه بیمارستان میلاد زایمان طبیعی رایگان کردن تااخر اسفند

بیمارستان من ۳ تا ۷ تومن تخفیف میده برای بچه ها ی اول

برا منم ۱۵ بهمنه زایمانم
کدوم بیمارستانی؟

۲۲بهمن باشه چی بازم تخفیف نمیدن!؟ 😅😅😅

نه باید بهشون شیرینی هم بدی 😃

شیرینی هم ازت میگیرن🤣🤣

منم ۲۲ بهمن 😐😫😂

آماده کن پول نقداتو شیرینی ام باید بدی😂

من رمضان زایمانه پس رایگان باشه 😂😂😂

یه شیرینی هم ازت میگیره 😂😂😂

اضافه به عنوان شیرینی نگیرن تخفیف پیش کش 😅

😐😐😐

چند هفته و چند روزی ؟؟

سوال های مرتبط