شما غربالگری هم رفتین یا ن
من سونو میگم ی کم بزرگ بشه برم ببینم چیه

۵ پاسخ

الان ۱۲ هفتته باید بری برای غربالگری اول که شامل سونو و آزمایش میشه، حتما باید بری چون ریسک سندروم داون و یه سری بیماری های کروموزومی رو مشخص میکنه

غربالگری از هفته ۱۱تا ۱۳بهتر بری اخرای ۱۲

چجوری دلت میاد ان تب نری؟

سلام غربالگری آنتی که شما الان باید بری با آنومالی خیلی مهمه اولی که یک آزمایش داره دومی که اگه آزمایش اولی با سونو اولی اوکی باشه دومی فقط سونویی

عزیزم غربالگری ها واجبه حتما باید بری اگه سلامتی جنینت واست مهمه تو انتی اصولا جنسیتم احتمالی بهت میگن

سوال های مرتبط

مامان جوجه👶💙 مامان جوجه👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته چهاردهم بارداری